Veelgestelde vragen

Lees op deze pagina de veelgestelde vragen aan vensterbank-natuursteen.nl. Geen antwoord gekregen? Bel ons gerust of vul het contactformulier in!

 

  1. Is het mogelijk om een vensterbank, dorpel of ander product direct online bestellen en deze op een door mij gewenst adres laten bezorgen?

Ja, dat is mogelijk. Vensterbank-natuursteen.nl biedt enerzijds een service door diverse producten te tonen op onze website en u in contact te brengen met een dealer of showroom bij u in de buurt. Op deze manier kunt u de producten ter plekke bekijken en direct meenemen. Omdat wij echter nog bezig zijn om dit netwerk van aangesloten dealers door heel Nederland te verspreiden, is het op dit moment tevens mogelijk om de producten aan huis geleverd te krijgen.

Neem in het geval u vragen heeft gerust contact met ons op en wij helpen u graag verder.

 

  1. Wat is de levertijd van de producten?

Alle standaard natuursteen of composiet vensterbanken en dorpels zijn in kleine aantallen op voorraad bij élke aangesloten dealer. U heeft dus geen ongemak van een levertijd en kunt het product direct plaatsen. Daarnaast heeft elke dealer diverse Moeller Stone care onderhoudsproducten op voorraad.

De levertijd voor maatwerk van natuursteen of composiet bedraagt 1 à 2 weken, afhankelijk van de grootte van uw opdracht. Zodra gereed wordt het maatwerk bij uw dealer (geen transportkosten) óf bij u thuis (€ 42,50 transportkosten) geleverd.

 

  1. Is het mogelijk om een monster aan te vragen van een product?

Nee, dit is niet mogelijk.

 

  1. Wanneer en hoe dien ik te betalen?

U betaalt pas voor een product wanneer u dit bij uw dealer heeft bekeken. De betaling verloopt ook volledig via uw dealer. De prijzen zoals op deze site staan vermeld worden in alle gevallen ook gehanteerd door uw dealer. Wel kunt u 5% korting ontvangen wanneer u vooraf via deze site een ‘verlanglijstje’ naar uw dealer verzend.

 

  1. Als ik een verlanglijstje naar een dealer verstuur, zit ik dan vast aan een bestelling?

Nee, het versturen van een verlanglijstje is volledig vrijblijvend. Dit lijstje is slechts een hulpmiddel, zodat u en uw dealer precies weten in welke producten u geïnteresseerd bent wanneer u in de showroom staat.  Daarnaast kan een dealer snel contact met u opnemen in het geval dat er een product tijdelijk niet op voorraad zou zijn. Dit voorkomt dat we u in de showroom teleur moeten stellen.

 

  1. Is het mogelijk om maatwerk op de betreffende locatie in te meten?

Dit is in de meeste gevallen mogelijk, maar dat is afhankelijk van uw dealer. Gebruik onze winkelzoeker om een dealer in uw omgeving te vinden en bespreek onderling de mogelijkheden.

 

  1. Zijn er naast de standaardproducten op deze site nog andere varianten natuursteen, kleuren en afwerkingen leverbaar?

Jazeker! Er zijn diverse andere vensterbanken, dorpels of andere natuursteenproducten leverbaar, echter zijn deze niet standaard op voorraad bij de aangesloten dealers in hun showroom. Bekijk alle mogelijkheden op de pagina ‘Maatwerk’.

 

  1. Kan ik de vensterbank of dorpel laten plaatsen/installeren?

Indien gewenst kunt u de vensterbank(en) of dorpel(s) laten [plaatsen door een professionele tegelzetter.  Gebruik onze winkelzoeker om een dealer in uw omgeving te vinden en vraag naar de mogelijkheden.

 

  1. Welke lijm of cement kan ik het beste gebruiken om de vensterbank of dorpel te plaatsen?

Uw dealer heeft zelf lijm en/of cement op voorraad. Overleg daarom onderling welk product u het beste kunt gebruiken. Zorg altijd voor de juiste producten en gereedschappen om een goed resultaat te garanderen.

 

Heeft u een andere vraag? Neem dan gerust contact met ons op!